Jak optymalizować działania marketingowe?

Jak optymalizować działania marketingowe?

Wiele osób zajmujących się marketingiem zadaje sobie pytanie, jak optymalizować działania marketingowe, aby przyniosły one widoczne rezultaty i przełożyły się na sprzedaż. Istnieje wiele sposobów, jednak z biegiem czasu stają się one coraz mniej skuteczne. Marketingowcy zastanawiają się, które elementy w życiu człowieka wpływają na decyzje zakupowe. Uważa się, że są to pragnienia, emocje i wartości.

Sposoby na lepsze dotarcie do klienta

Zatem jak optymalizować działania marketingowe, które by wpływały właśnie na te elementy konsumentów. Jednak wcześniej musimy je poznać. Do tego są wykorzystywane badania marketingowe takie jak Eye Tracking oraz badania neuromarketingowe, oceniające reakcje mózgu na różnorodne bodźce.

Neuromarketing sprawną metodą badawczą

Badania wykorzystujące EEG pozwalają na odkrycie preferencji zakupowych konsumentów i znalezienie skutecznej odpowiedzi na pytanie jak optymalizować działania marketingowe. Przykładem jest serwis eBay, który dzięki tym badaniom uznał, że konsumenci preferują szybkość, aniżeli bezpieczeństwo i ochronę, co skłoniło ich do wprowadzenia usługi PayPal. Więcej informacji znajdziecie na blogu PromoAgency w artykule „W jaki sposób optymalizować działania marketingowe?”.


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 6 (ostatnio: 01.09.2020 07:29:02)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz